رییس جامعه المصطفی مطرح کرد؛ شکاف قومی راهبرد دشمن در برابر بیداری اسلامی/ مذاکره با آمریکا حرکت به


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

حجت‌الاسلام والمسلمين اعرافي

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعة المصطفی العالمیة در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تحلیل اوضاع نابسامان پاکستان و با محکوم کردن کشتار شیعیان این کشور، اظهار داشت: جهان اسلام با توجه به گسترش اندیشه های اسلامی و موج بیداری اسلامی در معرض تهدیدها و توطئه های جدید قرار دارد.


وی یکی از این تهدید ها را تبدیل جنگ بین امت اسلامی و استکبار به جنگ های داخلی مسلمانان دانست و گفت: دشمنان می خواهند میدان مناظره را از منطقه بین استکبار و اسلام به درون مسلمانان برانند؛ این مسأله سابقه تاریخی دارد و بسیاری از نقشه های دشمنان گرد گیری سوژه های گذشته و به کارگیری مجدد آنها است.


شکاف قومی و مذهبی راهبرد کلی دشمن در برابر بیداری اسلامی است
عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی افزود: شکاف مذهبی، شکاف های قومی و سلیقه ای در جهان اسلام راهبرد کلی دشمن در برابر بیداری اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به ظرفیت های موجود در پاکستان گفت: این کشور موقعیت راهبردی در جهان اسلام داشته و جمعیت بزرگی از مسلمانان مقاوم و پایدار در آنجا زندگی می کنند، همچنین مذاهب و اقوام قوی و فعالی دارد؛ به همین دلیل دشمنان اسلام درصد هستند با تفرقه افکنی در این کشور یکی از موانع پیش روی خود را بردارند.


وی از جمله راه های مقابله با حربه دشمنان را بیداری ملت ها، کنار زدن گروه های تندرو و توجه به مسائل عالی اسلام عنوان کرد و ابراز داشت: علما، دانشگاهیان و نخبگان پاکستان باید به این مهم توجه داشته و در راستای تحقق آنها گام بردارند.


تلاش برای مذاکره با آمریکا حرکت به سوی سراب است
رییس جامعة المصطفی العالمیة با اشاره به عدم تأثیرگذاری مذاکرات افغانستان با آمریکا در حملات ناتو به مردم بی گناه آن کشور گفت: این نمونه کوچکی از صدها دلیلی است که نشان می دهد مذاکره با آمریکا بی نتیجه است.


عضو شوارای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که هرکس به سمت مذاکره با آمریکا حرکت کند دنبال سراب رفته است، گفت: این را همه امت اسلامی می دانند اما مسؤولان جهان اسلام نیز باید بفهمند به جای آمریکا به دین و وحدت بین مسلمین تکیه کنند.



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 12:37 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com